UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年6月12日 星期六

多人得有理的得奬長龍店 ... 金滿庭京川滬菜館@奧海城

奧海城不常去,但每次經過呢間食店都好多人,咁多人幫襯真係好好食???

不過,每次都因為門口埋人潮而卻步

今晚,得到兩張奧海城百老滙戲票,順便撐枱腳

經過呢間長期長龍食店的門口 ... 居然冇人等位 ... 終於有機會試吓呢間得奬長龍店
曾創下日賣過千隻小籠包,以及日賣400碗擔擔麵的紀錄
大角咀奧海城‧金滿庭京川滬菜館


雖然冇人等位,但店內差不多全滿 ... 可知在星期一晚市全滿席可是旺店喔




一坐下,侍應放下一碟小食 ... 我的至愛 ... 蝦
雖然是小食,但超好味,尤其是個醬汁 ... 好味到連蝦殼都 "論" 埋

有個小貼士比大家,小食原來都可以換的
我見較我地遲入座的隔離枱的小食是青瓜,佢地即時同侍應要求換碟蝦 ... 青瓜同蝦,我都揀蝦喇




另一個話比大家知的貼士 : 就係點茶
掛住食蝦,一如以往一坐下點壺鐵觀音
到侍應拎住鐵觀音嚟到,至見到有其它茶款揀的
可知茶是要收 $$ 的,我呢 D 精明的消費者 ... 當然要求換喇
侍應又冇黑面喎 ... 服務一流 ... 讚
之後咪點左呢壼碧螺春 ... 仲有人蔘烏龍茶、西湖龍井等




今晚得兩老撐枱腳,試的菜式不多

醉雞 ... 好濃的酒香,我勁鐘意食;但男人話太勁酒味,有 D 苦

酸辣湯 ... 我唔太鐘意酸辣湯,又酸又辣唔知點咁;但呢碗酸辣湯比坊間的較酸較辣,味道啱啱好,勁似我鐘意食的碗仔翅 ... 仲要係加左醋及胡椒粉的




order 前真係有 D 驚 ... 8 隻小籠飽 ... 兩個人食好似多了 D
但一口一個的一口小籠飽 ... 皮薄多汁 ... 一陣就食哂




新改良擔擔麵 ... 我地 order 的是少辣
未食過佢傳統擔擔麵,比較唔到新改良有咩分別
我覺得好食過詠藜園 ... 我鐘意 D 大大粒的花生碎,好有咬口,令到個湯同麵好香

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子