UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年6月11日 星期五

泰自遊 day 3 ~ 沙美島 ... one day tour

2010 年 2 月 18 日 〈年初五〉沙美島


一大早對住咁靚海景,吹住海風食早餐 ... 爽




簡單的西式自助早餐








雖然有咁多野食,好專一的家姐都係食士多啤梨果醬多士 + 新鮮水果






除了在沙灘玩樂外
亦可選擇 one day tour (11:00am - 4:30pm) 每位 600 泰銖
包括環島遊、浮潛、釣魚、去魚排看鯊魚和大海龜等
還有一餐簡單的 BBQ 午餐供應
...........
去番入島果個碼頭上船出島玩 ... 開始我地的 one day tour






坐了大約 45分鐘快艇 ... 終於到達 ... 但個島叫咩名真係唔記得 lu
朋友們當然爭取時間游水及浮潛







水底有很多魚仔的




仲有很多海膽



BBQ 午餐 ... 抄飯 + 串燒雞肉 + 水果 ... 味道不錯的,好味到一粒不剩



唔知點解呢個小島居然有兔仔,我地枱底就有 3 隻


好貪吃的小兔 ... 抄飯及雞肉都唔食,只食西瓜



回程的時候,船伕落水捉了隻好大好大的海膽上嚟
仲以為有得食 ... 原來佢捉上來比我地睇咋 ...睇完要放番落大海
佢地真係好愛大自然 ... 好愛海 ... 唔會破壞它





晚餐又去食泰菜,但餓到呢 ... 淨係掛住食,一張相都冇影
食飽飽至得閒同支橙汁影相 ^.^

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子