UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年6月6日 星期日

ettusais ... 毛孔拯救行動 ... Part 2 (終極篇)

上星期同大家講過我做了 ettusais 毛孔拯救隊員
.... 主要任務是拯救我的粗大毛孔

-----------------------------------------------------------------------
歡迎到以下連結重溫
ettusais ... 毛孔拯救行動 ... Part 1
http://hk.myblog.yahoo.com/estertingho/article?mid=3980
----------------------------------------------------------






再試用多一星期後 ... 我試用了三星期的 ettusais pore care serum
零毛孔精華素







經過三星期試用後,我覺得 ettusais pore care serum 很適合油性皮膚使用,它蘊含「重整膚質配方」,緊緻毛孔同時預防暗瘡的精華素,有效改善毛孔圍邊的粗糙膚質,讓毛孔變得細緻。
另外,ettusais 唔似其他收細毛孔的產品,在表面加一層類似遮瑕膏的物質,只係用掩眼法遮住 D 毛孔,等你以為 D 毛孔收細哂 ... ettuasia 就唔係咁喇,D 毛孔真係細了的。
 
好似我呢 D 有兩個小朋友的媽咪,每朝早又要服侍小朋友, 自己又要刷洗趕返工,D 時間真係唔夠用的。有一日就是太趕時間,唔記得塗呢個 ettusai 毛孔精華就出門,果日除了覺得面油比平時多左外, 本來粗大及深陷的毛孔真係細左,又冇以前咁明顯咁礙眼 ... ettusais 絶對唔係一種掩眼法,真係幫我收細了粗大而深陷的毛孔

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子