UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年6月23日 星期三

2010 飲食天王 ... 味吉拉麵館


上星期在九龍灣 Mega Box 試了一間新日本拉麵 ... 味吉拉麵館

門口有大大張的廣告 ... 榮獲飲食天王頒奬典禮 2010‧至尊九州豬骨濃湯天王榮礐

咁勁 ... 試下先


味吉拉麵館為本港首間博物館式之拉麵店
匯集日本各地麵食:日本空運到港的優質拉麵、蕎麥麵及烏冬。





餐牌上隻豬仔好 cute ... 應該是店舖的 logo



值得一讚的是 ... 店內提供的是凍茶
很多店都提供熱茶的,要喝凍的 ... 比 $$ order 至有
可知現在大熱天加上食完一碗熱騰騰的拉麵,飲一口凍茶至爽





東京極上醬油拉麵 + 牛肋肉
在香港好少食揀呢個湯底,因為大多的東京醬油湯都淡而無味,但今日呢碗湯底的味好特別 ... 好味到唔識形容,淨係覺得好有以前在東京食的味道,好味到連湯都喝光

原來呢個東京醬油湯底採用「三抽」醬油配昆布及小魚乾等材料熬製,特別加入牛肩同熬增加甜味,湯色清澈、富光澤。極上醬油味較甜,不嗜甜的可選醬油湯底。







札幌麵豉湯拉麵
味噌湯底好有豆香,加入牛油可令湯更香
我鍾意它的麵條唔太 "林"、煙煙韌韌、好有咬口 ... 麵條在湯裡面浸耐了亦不變軟




我最鍾意食牛舌 ... 另外點了一客小食 ... 香煎牛舌



哎吔 ... 原來我地冇試到此店獲奬的 ... 至尊九州豬骨濃湯拉麵

唯有下次喇 ... I'll be back

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子