UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年6月19日 星期六

多謝 Guerlain ~~

最近好好彩 ... 又在 FB 中了一份禮物
多謝 GUERLAIN 及時代廣場送我的禮物 ~ ~
個盒係咪好靚呢 ~ ~ 估唔估到係咩呢 ???


原來 ...
是嬌蘭最新推出的 Guerlain Aqua Allegoria 香水
呢個系列一共有 5 香味 : 花香味、西柚味、草本薄荷味、柑橘羅勒味、含羞草味
送我的禮盒內有一支柑橘羅勒味香水及一個蜜蜂吊飾匙扣


BA 姐姐話可以噴少少香水在蜜蜂吊飾的彩帶上 ... 帶出街就會香噴噴


我之前在 GUERLAIN 的官方網站登記攞的 ... 花香味試用裝


唔知而家派哂未 ... 有興趣可以試下去嬌蘭的官方網頁登記
http://www.aqua-allegoria.com.hk/#/jeu

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子