UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年6月16日 星期三

Lancome @Facebook 終極大獎 ... 攞番嚟喇

最近 Facebook 的遊戲幾旺我 ... 中了少少禮物

上星期收到個 email 通知領取  Lancome Facebook Fans 終極大獎 ... 勁開心呀

領奬通知指定要去圓方專間店領取 ... 我最鍾意呢間店
地方大又唔洗等,BA 姐姐仲好有禮貌的 ... 有時只去換試用都冇黑面



呢份就是我的奬品 ... Lancome Facebook Fans 終極大獎




咪小看它細細盒 ...
裡面有 lancome 全新推出的 全方位瞬白亮肌日霜試用 30 天獨立包裝





每包 1ml ... 一次的份量
最適合出 trip、旅行及夏天去游水用喔 ... 冇換的 sis 快 D 去換喇




沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子