UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年6月8日 星期二

一早就有個 iphone case 放在我檯 ... 送比我的???

一返到公司就見到檯面有盒 iphone crystal case

一連串問號 ...
邊個放在度???
送比我的???

又唔知邊個放係度,唔敢拆

嘩 ... iphone case 我真係有幾個,但全部都是平野

呢盒好似原裝嚟 ... 唔平喎 ... 係咪我的呢???




之後,我老細就在我面前出見

仲問個電話套啱唔啱用?

oooooooo 原來係佢送比我的 thanksssssssssssssss

透明水晶殼 ... 我冇 ... 好啱我個白色電話 ... 正

仲有個 stand








但個黑色電話套 ... 用唔著喎

同個電話洗完白白,貼張新 protective guard,至換件新衫 ^ ^

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子