UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年6月27日 星期日

泰自遊 超市篇 ~ 泰國都有到日本 meji 奶品 ... 仲要好平 tim

我去旅行最鍾意逛超級市場及街市

除了可以更了解地道文化,亦可以買野食及手信 ... 啱哂為食的我

在泰國的超市就比我發現了在香港賣得好貴的 ... 日本明治 Meji 奶品

嘩 ... Meji 乳酪 10泰銖咋 ... 香港賣 HK$1X




Meji 膠樽裝全脂奶 450ML ...
香港有冇???
每支 24泰銖 咋... 勁抵呀!!!




除了藍色膠蓋的全脂奶
仲有白色膠蓋的脫脂奶 ...  0% Fat
啡色膠蓋的朱古力奶




山竹果汁 ... 你又飲過味???




最鍾意飲果茶的我 ... 見到呢盒即沖水蜜桃茶粉 ... 即掃

仲有極力推介呢盒 Pocky 黑朱古力條
我家兩隻小魔怪勁鍾意食朱古力
但我又最怕佢地食朱古力的 dirty 手
但呢盒朱古力條的朱古力包在餅乾裡面 ... 唔會食到手仔 dirty




雖然我冇飲雞精的習慣
但見到咁多白蘭氏的產品差 D 忍唔住 ... 掃幾盒番嚟

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子