UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年6月20日 星期五

Day 4 PM ~ 松板、鳥羽 (1 Nov 05 Tue)



住宿 : 石鏡城 @鳥羽 (15960 yen 包一泊二食)   

本館由曾是漁民的社長和海女經營的富有人情的旅館。該鎮的歷史可以追溯到萬葉時 代,自古以來,這裡就是海女漁業興旺之地。本館建在漁港之上的山頂,是伊勢最美的佳景之地。從這裡可以眺望小說“潮騷”中的神島、伊良湖岬。在寒冬晴日 時,可以眺望富士山景。每天早上還可觀望從地平線上昇起的太陽。本館每天早上還免費奉送鳶餌,將近20頭左右的鳶會飛來尋食。


石鏡第一飯店 神倶良

  就係左上角個露天温泉, 可以邊浸住温泉邊欣賞日出 / 日落
  伊勢海老亦即係我地口中o既龍蝦,係紀伊半島o既名物。伊勢海老比香港食開o既龍蝦細隻,通常會用o黎刺身或者阪燒。嚮臨海溫泉區如伊勢,鳥羽,志摩,勝浦,白濱一帶尤其多食伊勢海老店舖;溫泉酒店晚餐亦好多會有伊勢海老食。
呢碟就係我死都要加 $ 食的伊勢海老 sushui (本來個温泉餐都已經好大份, 食唔哂, 但嚟到冇理由唔食當地名產)
雖然呢間旅館好貴, 但值得的, 除了個温泉好好食之外, D 職員仲好 NICE
話說呢區的旅館唔招待外國人, 我地都係在鳥羽火車站的觀光社拜託他地幫手預約的, 旅館仲派專車嚟接我地.
晚餐 : 伊勢海老温泉餐 晚餐在餐廳食, 對住個超級無敵海景食喔 ..... 好浪漫的
  除左個海景正, 餐具都好精緻, 連張墊住嚟食野的紙墊都好靚 ~~ 當我地硏究緊張紙墊上面的海鮮時, 個侍應已經好醒目咁攞左張新的比我地做紀念品

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子