UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年6月3日 星期二

Day 3 (下午) ~ 富良野、美瑛、吹上温泉 (5 Nov. 2007)

午餐:烏冬 @富良野
晚餐:三文魚、甜蝦刺身及即食麵 @吹上温泉(購於supermarket)
住宿:吹上温泉白銀莊 @十勝岳(@4000yen素泊)
前往十勝岳山腳下的吹上溫泉, 一路往山上去, 都是上坡, 嚟到已經黑麻麻呢 .... 下午 4 點幾咋
呢間咁平的旅館係 Woody Life 個 uncle 幫我地 book 的, 唔知係咪本地人至有咁平??
原來地下有個設備齊全的廚房, 爐具, 微波爐及食具通通都有, 早知就買和牛返嚟煮, 唔洗食杯麵咁慘
好正呀! 雖然咁平咋, 都有温泉浸, 仲要係室內及露天都有

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子