UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年6月6日 星期五

Day 9 ~ 札幌 、香港 (11 Nov 2007)

早餐 : 自助早餐 @Sheraton Sapporo Hotel
二条市場買手信 ~~ 長腳蟹及毛蟹
呢度有生猛及冰鮮的海鮮賣,仲會幫你洗乾淨煮熟即刻堂食,或用乾冰及發泡膠箱 pack 好取走,老闆話冰鮮的最好 3 日內食用;而生猛的可以 keep 大約一星期
價錢呢.....當然生猛的貴 D 啦!!!

 
 
 
 
 


隻長腳蟹仲大過我塊面

我買左呢 2 隻蟹 ~~ 毛蟹及松葉蟹



咁啱今日係壞人叔叔的生日, 我地夾份買左隻長腳蟹比巨嘆, 仲襯老闆煮蟹的時候係個盒度簽名, 呢個盒沿途引來好多目光, 有的指指點點, 更有人同我地講 happy birthday.
呢盒就係買比壞人叔叔的生日禮物
~ ~ sorry.. sorry ...買錯左隻花咲蟹都唔知 tim

我地係二条市場買的戰利品 ~ 蟹 蟹 蟹
  返到香港11點幾, 家姐話好掛住我地, 姑媽咪帶埋佢接我地機 ~~ 姑媽對我地真係太好啦, 幫我地照顧左兩隻小魔怪咁多日, 又做埋司機接我地
好彩我地都買左隻 crab 考敬比你啫 

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子