UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年6月5日 星期四

Day 6 (上午) ~ 定山溪溫泉 (8 Nov 2007)

早餐 : 自助式早餐 @ぬくもりの宿 ふる川
來日本我較喜歡日式的早餐 ... 在香港少食嘛
但這間旅館的西式混日式的自助早餐都不錯 ... 好有特色的
有北海道的名產 ... 北海道牛乳、時令水果等等




北海道的時令水果 ... 夕張蜜瓜當然要食多兩件



check-out 前我地叫旅館職員幫手 book 定小樽的房間, 因為佢地係小樽有間姊妹店, 他仲比左張咭片我地, 介紹我地去他老友的壽司食午餐, 他話他地識左十幾年及間壽司好出名的
 
定山溪河童


長壽和健康之足~免費 ka, 只要你夠胆係街除鞋就浸得


小樽 朝里水霸公園
自駕遊的好處就是行程夠彈性,在行車程中見到靚景就可以停下來拍拍照逛逛
這個朝里水霸公園也不在我們的行程之內

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子