UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年6月6日 星期五

我係男仔嚟 KA

細佬成日比人當女仔, 最大原因係佢個頭髮型, 好少男仔頭髮咁長及咁多
好怕幫佢剪髮, 有我係度佢坐唔定的 ...... 點剪
但今日終於頂唔住攞起把較剪..... 剪 ..... 剪.....
首先, 梗係開隻 "米奇老鼠妙妙屋" VCD, 令佢坐定定啦
但只係可以定定一陣 ...........
又要出動第二招, 小小波板糖 ...... 又再剪 剪 剪
激死我 ... 剪完左邊, 咬住支波板糖又走左去同家姐玩
  唉 ..... 工人及我幾經辛苦終於剪埋右邊
前望        
  側望       
後尾枕 ..... 幾醜樣
梗係啦 ...... 可能 D 頭髮碎整太痕, 佢死命縮起兩邊膞及昂起頭再夾實個後尾枕, 根本落唔到剪 ......

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子