UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年6月20日 星期五

豬油撈飯

今日特登帶公公去試吓豬油撈飯
呢碟白灼魚皮係冷盤,次次嚟襯都見到好多人食,我就唔敢試喇,見到 D 魚皮未食已經得好腥,但公公好有興趣喎,係我嚟到前叫左一碟嚟試,佢話好好食,一 D 腥味都冇,仲好新鮮 tim,仲留定一碟等我嚟試喎。梗係啦佢以前係魚民嚟,以前日日聞住 D 魚腥味點會怕。
我鼓起最大的勇氣,夾起一小塊魚皮加少少薑荵,再點少少醬油放入口…嘩,好好食呀,好爽口彈牙,好似食緊海哲咁,一 D 魚腥味都冇我呢碟魚皮又真係幾好味喎!!!
 

  呢個 Hello Kitty 剪紙係老闆隨手撕出嚟 KA, 冇畫草稿又冇用較剪, 用雙手咋,  好利害!!

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子