UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年12月12日 星期日

好食推介 ... 鱈場蟹棒 Shabu Shabu @吉野家

唔知食咩好???
而家咁冬,最啱食暖笠笠的 SHABU SHABU
吉野家新出的鱈場蟹棒 SHABU SHABU ... 就啱哂我呢個蟹痴
蟹棒真係好吸引 ... 好鮮味,不過得2條咁少,唔多夠喉
肥牛成日食 ... 今次選配了燻製生煙肉,咪睇佢咁多肥肉就嚇怕了,其實好好食的

我揀了好清的野菜清湯
老公就揀了期間限定的味噌湯 ... 好味到連湯底都飲埋

雖然選配讚岐烏冬貴過日本珍珠米飯 $3
但煙韌彈牙、被譽為日本最美味的烏各冬確是值的

呢頓美味又暖笠笠的 SHABU SHABU 火鍋晚餐
 ... 我就好滿意喇 ... 仲會 ENCORE !!!

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子