UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年12月24日 星期五

搶先試!!! 無添加味精及防腐劑的賀年糕品 ... 仲有年糕新食法

搶先試 ... 當然就係快一步喇!!!
當大家係度食聖誕大餐的時候,我已經食緊賀年糕品 ... 係咪好快先
今次試食的是 ... 鴻福堂賀年糕品 ~ ~ 鴻運年糕、紫香芋頭糕

無添加味精及防腐劑,全程香港製造 ... 係咪好健康呢
真空包裝袋上清楚印上最佳食用日期 ... 唔怕食了過期食物

鴻運年年的 ... 鴻運年糕 HK$100 / 750G


用新鮮椰漿製成的年糕,果然是椰香撲鼻 ... 香到囝囝想一啖咬落去

囝囝心急到要即刻食呀
質感唔會好硬,囝囝的小牙仔都咬到 ... 香香甜甜,一陣就比佢食哂落肚喇!!! 

傳統的年糕食法 ... 加蛋漿煎的年糕
煙靭軟糯的年糕加埋蛋槳 ... 好好味

我亦試了一個年糕新食法 ... 煮法好簡單的
STEP 1 ~ 先將年糕切粒蒸 8 分鐘,蒸至軟身

STEP 2 ~ 將已蒸至軟身的年糕放在椰絲上碌碌碌,沾滿椰絲就得 ... 食得
賣相係咪好靚呢 ... 白雪雪咁 ... 係咪好似林明頓蛋糕呢?

這個煮法好健康的,一滴油都冇,不會油膩
外面甜絲的椰絲加埋軟糯的年糕 ... 出奇地夾的


另一款介紹的賀年糕品 ... 家戶平安的 ... 紫香芋頭糕 HK$105 / 750G


好足料的芋頭糕 ... 睇到粒粒的臘肉、蝦米及瑤柱


我的至愛煎芋頭糕 ... 好多芋頭,好有芋頭味,仲好有媽媽的味道
我想是因為無添加味精及防腐劑的原因,而覺得好有自家製的味道
令我想起以前過年幫媽媽整蘿蔔糕及芋頭糕的情景


睇完我的介紹係咪好想試呢
可以去鴻福堂的官方網頁睇下 http://www.hungfooktong.com/news/225/index.html

現在於1月31日前訂購仲有優惠

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子