UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年12月13日 星期一

黑松露菌芝士火鍋 @The Spaghetti House

芝士火鍋 ... 一向都唔係我杯茶
點解 ... 怕肥囉
但老公好想食喎 ... 梗係要陪佢喇

黑松露菌芝士火鍋配極上燒牛肉拼盤




呢碟併盤真係好吸引,有齊燒牛肉、鷄肉、火腿、腸仔、蘑菇




我地揀了黑松露菌芝士火鍋 ... 所以芝士鍋裡面有點點的黑松露
唔好以為沾了一層芝士醬的食物會好 "漏" ... 反而令到食物的層次複雜了,好食了
可能加了芝士鍋底加了黑松露,令到芝士冇咁 "漏"、而多了一陣香味




沾了黑松露芝士醬的燒牛肉 ... 好嫩滑,好好食




好少食的墨魚汁麵 ... 吸收了芝士醬後,(都係果句) 勁好食




用 citibank 簽賬送的烤鷄翼 ... 我家小姐連食 2 隻就知有幾好食




我的至愛 ... 酥皮龍蝦湯 ... 每次嚟意粉屋必點的




本來是好普通的三文魚沙律 ... 但加了酸酸甜甜的柚子沙律汁,令成碟沙律出色哂




醬燒豬仔骨配美國瘋薯條




芝士焗龍蝦帶子天使麵

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子