UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年12月2日 星期四

洗頭、刷牙 ... 都可以做善事!!!

點解我話 "洗頭、刷牙 ... 都可以做善事"
因為 Trivani 直接將收益的 10% 捐贈 Trivani 基金會
進行各項人道救援專案,解決許多落後地區貧困孩童的問題
... 即係我地買 Trivani 的產品已經做緊善事扮靚之餘亦可為善,幫助有需要的小朋友

http://hk.myblog.yahoo.com/estertingho/article?mid=5687
上次出席 Trivani 發佈會後,送了幾款產品回家試用
分別有 Trivani 滋養洗髮水、滋養護髮露、潔牙凝膠




Trivani Nourishing Shampoo 滋養洗髮水
HK$158 / 250g



洗髮水有陣陣淡香味 ... 好舒服的香味
唔會好多泡,因為成份天然,冇加化學成份的起泡劑 ... 但都有足夠的泡泡清潔頭髮




洗髮水及護髮露都有一個 封口 ... 確保產品的品質





Trivani Nourishing Conditioner  滋養護髮露 HK$158 / 250g


護髮露的香味與洗髮水一致 ... 亦是淡淡的香味,聞起來很舒服
乳液狀的質感,唔太 "杰",一搽上去即刻吸收進頭髮
沖水後,頭髮冇纏結,很柔順貼服





Trivani Cleaning Toothgel 潔牙凝膠 HK$124 / 145g



潔牙凝膠有一個封口 ... 確保產品的品質




遵循嚴格的「Do No Harm Philosophy 」理念,成分安全,不會對健康造成任何危害
... 適合任何年齡的人士使用,小孩都合用的




很清新的薄荷味 ... 我很喜歡刷牙後,仍留有那陣薄荷味
冇多餘的甜味 ... 呢點真的有別於慣用的牙膏,總覺得很甜
冇多餘的泡泡 ...但足夠清潔我的牙齒耶




刷牙、洗頭、扮靚之餘亦可為善,幫助有需要的小朋友的

有關資料 ...  Trivani 香港官方網站  www.hktrivani.com

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子