UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2015年11月30日 星期一

早晨茗茶 ※ 嘆點心 ♥ 佳寧娜潮州酒家

【2015 年 8 月】


每次外遊後,最想食的就是點心
最想搵間酒樓慢慢坐,慢慢嘆番幾籠點心




九龍城廣場有兩間酒樓,兩間都好多人 ... 要等位 ...
我們揀了佳寧娜潮州酒家 ... 唔知點解覺得它們的中國茶應該會好喝點


等了約 20 分鐘,終於有位 ...
我點了不是好多酒樓有的龍井茶 ...
試過有酒樓是但比壼香片就話是龍井,以為我們飲唔出 > <


一坐低就放下碟酸菜和潮州辣椒油


囝囝至愛的叉燒腸粉 ...腸粉夠熱、皮又薄,還有很多叉燒 ~~


儍爸至愛的薑葱牛栢葉 ... 醬汁微辣,燜得夠腍,無咩牙力的囝囝都咬到


都是儍至愛的醬皇蒸鳳爪 ... 不太油膩,醬汁好惹味
墊低的豆腐卜吸收哂醬汁的精華,特別好味


上湯鮮卷 ... 相比蠔皇鮮竹卷,我就鍾意上湯腐皮卷多點 ... 因為很怕蠔皇鮮竹卷杰杰的獻汁


最後,也是囝囝鍾意的蝦餃 ... 皮薄煙韌,餡料的蝦肉也夠鮮味彈牙



佳寧娜潮州酒家
香港 九龍城 賈炳達道 128 道 九龍城廣場 4 樓 406-410 號舖


** 以上分享以我的口味、喜好及情況作出分享,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子