UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2015年11月12日 星期四

大閘蟹 ♥ 秋冬滋補宴 ♥ 御名軒

到了大閘蟹季節
當然要約埋一班為食友出嚟食蟹喇 !!!

次次都遷就我們呢班九龍友
今次就番班香港島的朋友仔 ... 去天后『御名軒』食喇 !!!

其實天后都方便我地九龍友的
天后港鐵站一出行或者隧巴落了車行幾步就到



我們幾位蟹后系度,當然是拆大閘蟹先 ~~


隻大閘蟹都唔細的 ... 仲好多膏添
記住點少少蟹醋食,更能帶出蟹鮮甜味的 


拆完蟹,飲番碗靚湯先 ... 蟲茸菇瑤柱螺頭燉鷄湯 ... 好滋潤呢 !!!


蜜椒薯仔牛柳粒 ... 好惹味的一道菜
不只牛柳粒夠軟腍又 juicy,煎香的薯仔沾滿了甜甜辣辣的醬汁都好好味的


蝦子野菌豆腐 ... 蝦子和豆腐味道好夾,豆腐的豆味香濃又嫩滑


水晶貴妃鷄


羊腩煲 ... 今年好似早了少少食羊腩煲 ~ ~

好滋味的羊腩煲,羊肉不太羶,煮得夠入味
不愛羊肉的朋友仔就食吸收哂羊腩精華的枝竹
而為食的我就鍾意連皮的羊腩肉,仲要連著少少肥肉,咁至唔靭,食落去軟腍又有咬口


好邪惡的臘味飯 .... 臘味、潤腸和臘肉全部都是勁肥膩,但又好味


最後,食埋滿滿湯汁和蟹粉的蟹粉小籠包作為這餐的終結,真是太滿足 !!!



御名軒
香港 天后 電氣道 22-52 號 金殿大廈 1 樓


** 以上分享是以我的口味、喜好及情況作出分享和感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子