UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2015年10月28日 星期三

有 My Melody 陪住食 ♥ 牛涮鍋

這日去了奧海城 shopping
行過牛涮鍋門口見到我至愛的 My Melody

雖然未到晚飯時間,但是有 My Melody 陪食喎 ... 就早少少食這餐飯喇 !!!
 


還有慶祝牛涮鍋登陸 5 週年的聯乘 My Melody 精品換購

 
 
店內有很多 My Melody 裝飾
 
 
連自助食物 Bar 都有 My Melody 的縱影
 



食火鍋不少得的一環 ... 混醬

 
 我們點了至抵食的美國上級進口牛肉放題 (HK$178 成人 / HK$108 小童)
 
  


 
囝囝囡囡很鍾意 fruit punch DIY
至鍾意將汽水果汁隨意的搭配出自己喜愛的口味 

 
 
唔知系咪太耐無嚟呢 ?! ?!
原來現在不只有雪糕,仲有個甜品櫃 ... 有泡芙、brownie、芝士蛋糕和乳酪

 
 
而我至鍾意不太甜又煙煙靭靭的麻糬,有抹茶、柚子、朱古力 3 款口味
 
 
最後,當然要食埋杯乳酪至完滿的

 
  
 
 
牛涮鍋 Mou Mou Club
香港 九龍 大角咀 海庭道 18 號 奧海城二期 1 樓 128A 號 
 
 
** 以上是以我的口味、喜好和情況作出分享,一試 / 合用與否請自行決定 

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子