UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2015年10月9日 星期五

2015 東京近郊 8 天食買玩 ... 豐富的日式早餐 ♥ 富士河口湖※溫泉旅館 Hotel New Century

【第四天 • 2015 年 7 月 29 日 • 星期三 • 富士河口湖 溫泉旅館 Hotel New Century】


上篇遊記介紹了超豐富的晚餐 ... 會席料理
這篇講埋早餐 ... 都是好豐富的



平時去茶記食早餐都食唔哂一份餐
面對這份咁豐富的早餐真是有點壓力
但是食唔哂又好似好無禮貌咁 ...

不過,好食的食物 ...
食吓 ... 食吓 ... 就會唔覺 ... 唔覺 ... 咁食哂喇 !!!


有什菜沙律、麵豉湯、煎三文魚 ... 日本人會用嚟送飯
我們咁細食,當然就咁食喇 !!!


最初以為這鍋是粥,原來是清湯豆腐鍋
將木魚絲和蔥放在碗底,將鍋裡面的豆腐和清湯就食得 ... 豆腐好滑好濃豆味


當我就咁將一小口玉子放入口時
服務員好緊張的示意,並教我用紫菜加一小口玉子和白飯捲起才食
這個食法至正宗和好食好多的




這份甜品的賣相真是不太討好,本來無諗住食
睇睇下 ... 原來是醃製過的荔枝


撕開了荔枝皮後,是雪白的荔枝肉,又甜又多汁的荔枝呀 !!!
真是不可以單看外觀 ... 否則就錯過了咁好味的荔枝


小朋友的早餐與大人的有少少不同,一樣有玉子和有前菜


豆腐鍋換了忌廉湯


煎三文魚換了火腿、腸仔和意粉 ... 這個好似吸引過三文魚


小朋友的甜品是鮮果乳酪
另外,還有麵包、咖啡或茶 ...



Hotel New Century〒401-0303
山梨県南都留郡富士河口湖町浅川180-1
http://www.hotel-newcentury.com/


** 以上分享是以我的口味、喜好及情況作出分享和感受,一試 / 合用與否請自行決定



沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子