UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2009年11月7日 星期六

暫別了 ~~ ipsa

六年了 ~ 轉用了 ipsa 的護膚品整整六年了

我屬於混合性皮膚,即兩頰偏乾 T 字位多油那種。

選擇護膚品的時候較麻煩,用太滋潤的會出暗粒及暗瘡,但太清爽的又唔夠潤,有時更出現敏感及紅印


試用過多種品牌的護膚品後,覺得 ipsa 最適合我,見到自己的皮膚慢慢轉好,皮膚冇咁乾,暗粒及面油也少了,所以 keep 住用

我絶對是超級 ipsa fans,我的日常基本護理全部都是 ipa 產品,怕用其他品牌又會出暗粒及引致敏感

但可能最近皮膚好左,同埋換 sample 換上癮,屋企積存的 sample  確實不少,除了 ipsa 還有很多品牌的產品呢 ~~ 是清 sample 的時候了

雖然好想繼續用你 ~~ ipsa ~~ 但你太貴了,等荷包回氣後再搵你

最後兩支 full size product 都已用完了
 metabolizer & time reset cream ... 仲有支防曬唔得影相



現在用緊的 sample size skincare
time reset aqua
cleaning smooth foam
preparation clear lotion
essence moisture keep up ex



又係現在用緊的
on the peak eye mask
on the peak cleaning foam
essence whitening trans effect ex
refiner skin clear clay mask
fruity syrup lip gloss

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子