UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2009年11月8日 星期日

甜之迷

今晚去了布袋澳食海鮮慶祝細姑媽及細姑丈結婚12週年
 
食完飯唔夠喉,去九龍城廣場食甜品先 ... 試呢間新開的甜品店 "甜之迷"

店員好好人比了間貴賓房我地坐,間房好 grand 的,又有電視睇
 ... 勁舒服... 正
 
餐牌上的甜品好特別的,好以果D fusion 菜咁,
唔覺有傳統的芝麻糊及蕃薯糖水果D
我地 order 了幾款甜品
 
表哥的 favour ~~ 心太軟併雪糕 (可自選雪糕口味)

表姐的 Tiramisu

細姑丈的芒果腸粉

大姑媽的芒果撈河粉 ~ 凍食的河粉喔

傻爸的香檳葡萄沙冰 ~~ 好凍好好飲,仲有葡萄粒粒

家姐的甘露柚子果凍 ~ 柚子果凍配上楊枝甘露,一次過可以食到我至愛的兩款甜品

下次去記住在門口攞張宣傳單張,因為下面有兩張coupon,凡惠顧滿 $50 即送咖啡仔或芒果布甸一客
我地食完比埋錢至見到呢張宣傳單張 ... 蝕左

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子