UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2009年11月28日 星期六

free neutrogena mask + 三折 crabtree shower gel

今日終於記得帶 2 個吉樽返工
 
放工即刻去德福的 neutrogean 推廣會換 mask
 
 
仲以為好多人換,做定心理準備要排長龍
但個 counter 唔係好多人圍,排了一陣隊就到我 (約 5 個人到)
 
我帶左 ipsa metabolizer 及 ipsa time reset cream,諗住換到兩份
 
但換到一份咋 ~ 因為個 time reset cream 的樽身有個 "cream" 至換到
 
 
而個 metabolizer 上面淨係寫了美白 ~ 換唔到
 
我已經同佢講如果攞到張 leaflet 証明到佢的用法等同面霜及有保濕作用,係咪有得換?
 
BA 話公司 policy 規定個樽身一定要寫明 "保濕" "面霜" "精華素" 至換到一份 mask
 
 
各位 sis 注意了,咪白行!!!
 
食完飯行過 Crabtree 醒起屋企的浴露都要入貨入去逛吓先
 
但一支 lavender shower gel 半價後都要 $13X ~ 都係貴,買 body shop 算了
 
最係在 cashier 側見到全店 ...最...最...最...低的折扣 70% off
 
成個架都係三折 ... 仲有我想買的 shower gel ... 最後買了兩支試吓先,好用再入貨
 
 
左 ~ Crabtree & Evelyn Found Shower Gel 250ml HK$235 -> HK$70 
         另外仲有支藍色樽的叫 Lost shower gel,不過都係 found 的花香味好聞D
 
右 ~ Naturals Mint / Fennel / Ivy Shower Gel 300ml HK$245 -> HK$73
 

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子