UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2009年4月28日 星期二

Day 8 日本之旅最後一日 ~ 上野 (4 Apr. 09 Sat.)

早餐@一蘭拉麵

位於池袋車站好易搵
每個座位都有板隔開, 私穏度極高... 
不過我覺得好自閉
由落單到上菜都唔會見到侍應一面
成間店又黑沉沉, 冇哩生氣 ... 

我都係鍾意傳統的拉麵店
可以一面睇著師傳煮麵一面食
特別好味道又有氣氛


之後, 行去對面的恩賜公園賞櫻花
由於今日是星期六又是日本的假期
公園內人頭湧湧
更有當地人帶備大大張的地墊漏夜霸位賞櫻 ... 

只是早上 11 時已有人面紅紅 醉醺醺 瞓在地墊上

 
 
 
 

咁又玩左 8 日
去到旅程的尾聲
買完手信及壽司午餐
就返酒店攞埋行李去機場 

午餐@酒店 ~ 大拖羅壽司及雜錦壽司盒 


我地搭 CX
全機爆滿皆因混雜埋其他航線
有飛返香港或到香港轉機的
 
我都係鍾意日航或者 ANA
人地起碼食番 D 日本野
好似冷麵, 鰻魚飯咁
咁至會令成個旅程有個完美的句號嗎


航班遲了成個鐘, 難為家姐及大姑媽在機場等咁耐!!!

搭咁耐機, 返到嚟見到家姐仔接機零晒開心 ... 
聽埋佢果句 "好掛住你呀!" 真係甜到漏

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子