UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2009年4月26日 星期日

Day 7 午餐 ~ 吉祥寺 松阪牛 Satou Steak House (3/4/2009 Fri.)

下一站是吉祥寺 松阪牛專門店 Satou ...  

去食出名的 <免治牛肉球>

用上松阪牛肉加上洋蔥粒
有如網球般大, 香脆的外層, 充滿肉汁的內餡, 每個售Yen160

其實間舖好易搵, 去到附近已經聞到陣陣的和牛香味

睇旅遊書介紹呢間勁長龍店, 為避開夜晚多人時間, 特登改食午餐
 但點解下午都咁多人的 ... 真係想掉頭走

 原來條人龍係排隊買外賣的
咁我地就唔同人爭
改為堂食 二樓的 Satou Steak House ... 
雖然貴少少, 但點都平過在香港食


 排了不夠20分鐘就有位
bar 枱啱哂我地
睇住大廚即席炮製鐵板燒,手起刀落,好睇又好食


全部定食也都包括餐飲、沙律、漬物、飯、味噌湯和炒野菜 (紅蘿蔔及芽菜)

我們平貴各叫一客
一來拉勻冇咁貴
二來這樣才有得比較好吃的有幾好吃

先來的是我的定食 2,100 yen
牛肉很香亦很有肉味
在香港近乎沒有可能吃到這樣質素的鐵板牛
尤其是用這個價錢!

試想想,以百多港元的價錢
可吃到在香港要八百至一千港元才可吃到的級數,超值!


跟著來的是侍應介紹店內較貴的極上牛定食 5,250 yen。

究竟有幾好味?

首先它的賣相甚為了得
肥羔像雪花一樣平均分佈於整塊肉上
單是看也使我流口水

至於味道
入口即溶唔在講
肉味極度濃郁
冇一般肥牛的「肥而無味」的缺點
咬在口中肉汁四溢,口感肥而不膩

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子