UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2009年4月15日 星期三

Day 4午餐 - 小淵澤 但馬家幸之助炭火烤肉 (31/3/2009 Tue.

旅遊書介紹此烤肉店的材料從自家位於但馬的牧場直接送到
所以品質有保證及價格相宜, 所以列入今次行程必到之地 ... 
最重要烤肉是我地最鍾意的食物

雖然地點偏遠 (唔近 JR 站, 唔開車來不到的), 仍有不少捧場客, 所以我地選擇午餐時間光顧


我地下午 1 點到達, 仍有十多人輪候
輪候方法有別於香港
須自行於掛在門口的名單上留下自己的姓名及人數
侍應有空位便取下名單並呼叫客人名字
侍應即時劃去已入坐客人名字, 等候客人可清楚查閱輪候次序

** 相信此方法只適用於自律的日本人, 換轉香港人一定胡亂塗改 ... 惹來爭執

 
唔知係咪備長炭???


我地睇唔明 d 日文, 餐牌又冇相喎, 求其 order 了兩個 set lunch (860 yen / 1080 yen)
每個 set lunch 都有昆布湯, 沙律, 漬物及飲品


雖然亂點, 但都唔錯喎, d 牛肉好靚, 有雪花紋的 ... 入口即溶, 非常香牛肉味, 勁 juicy
隔離果碟應該係五花腩之類 ... 睇落好肥咁, 但燒完漏走左少少肥油, 入口好香, 一d 都唔肥膩 


另外, order 多碟牛舌 (882 yen) 及牛里脊 (1103 yen)

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子