UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2009年4月13日 星期一

Day 3 晚餐 ~ 清里 Estrellita Pension (30/3/2009 Mon.)

揀呢間 pension 的原因是間房有個天窗可以瞓係度睇星星


我地今晚住的 Estrellita Pension

由男女屋主 (我地稱呼 papa 及mama) 打理

由於3月是遊清里的淡季, 所以我地今晚是唯一的住客



pension 女主人 mama 好鍾意聖誕節, 所以 pension 佈滿聖誕裝飾



呢 d 咁可愛的裝飾是由 papa 用紅酒塞做的



晚餐幾豐富




我地住那晚是金牛座與月亮最靠近的時間

由於 papa 是觀星愛好者, 飯後借出私伙觀星鏡比我地觀星


 好開心呀 ... 見到滿天星星 ... 好靚的月亮


在3月30日的傍晚的时候,月龄4的细月和金牛座(M45,すばる)靠近。
甚至肉眼好象能够被看见,但是如果使用双筒望远镜的话
星的数量增加,被和月的地球照一起精彩地观察吧。

双方天体的间隔,时刻恶化,随着月变得低变得小,
并且昴星团 (金牛座) 的食品死去以后月起来。
 



觀完星, papa 仲親自接送我地到玉女之湯浸溫泉 


(根據我地 plan 的行程, 冇諗過可以在清里浸溫泉

所以當 papa 提議飯後去浸溫泉, 我地當然舉腳贊成)


浸完溫泉, 食杯雪糕降溫先




浸完溫泉返到 pension 諗住返房費事阻住papa mama 休息

點知 mama 已經沖定綠茶等我地


雖然我地唔識日文, 但難唔到我地的, 我地用簡單的英語及漢字書寫一樣掂


清里 Estrellita Pension
山梨県北杜市高根町浅川267-25
電話(0551-48-3661)

http://www.eps4.comlink.ne.jp/~estrelas/

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子