UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年8月31日 星期日

清水灣一灘游水水

通常去清水灣二灘, 一灘都係第一次去

泊完車, 見到果條又長又斜的樓梯, 嚇到呢

我及傻爸一人揹住一袋沙灘玩具及毛巾
再抱住小魔怪行落去 ~~ 

行落去都好呀, 玩完攰到死, 再行條咁長的樓梯上返嚟, 真係死得

不過, 呢度又真係少人D, 望番過去二灘人多到呢, 針都插唔入
家姐及細佬最初唔肯落水, 淨係玩沙
一吹脹個水泡, 兩個都爭住要
佢地攬住個水泡好自然咁潑水踢腳, 都唔洗點扶住, 係側邊磅住就得


係沙灘玩完, 我地先送兩隻小魔怪返屋企, 其他老友記搵地方食晚飯
兼同黎氐抗儷慶祝生日...佢地都好有緣, 兩公婆分別係 9月1日及9月2日生日呀
~ 家姐聽日返學要早d瞓, 唔可以同我地玩到咁夜 ~

老友話搵到個好正的地方BBQ
佢地話架車駛到蠔涌係咁直駛, 見到成豐片場第六號片場就到喎

但蠔涌果條路黑漆漆, 人及車都唔見, 真係一路一驚心
只係跟住老友記的指示係咁直炳, 炳到一個好大的停車場停低
因為周圍都唔見有路, 諗緊係咪行錯路要走之
有架車駛過仲好熟路咁向遠處左邊駛入, 咁我地咪試吓囉, 真係有條路喎...

可能太黑我地睇唔到條路, 好快就到 金喜花園
嘩 ... 好有泰國 feel 呀, 見到咁正的環境之前驚嚇的旅途都忙記了
每位 $138 任食, 呢班大食老友食完兩大盆食物, 連個 Tiramisu 蛋糕都清埋

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子