UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年8月13日 星期三

悶爆

今朝個肚唔係好舒服

返到公司老細又出左地盤, 成日冇心機做野

到下午爸爸居然話可以準時收工 ....
真係難得, 爸爸最近好夜收工, 有時返工嚟我地都瞓哂 ... 一於去行街街拍拖拖食飯

好想食日式蟹煱
諗起之前雜誌廣告有個長腳蟹放題, 又搵唔番喎
仲比爸爸個同事串邊有人大熱天時食蟹煱 ka, 熱辣辣

哼 ...
我地最後都係去左和宴食熱辣辣及大熱天冇人食的日式燒烤
點左個肉類拼盤, 牛胸外腹, 麵豉醬牛心及兩碗白飯. 

次次都話想試吓牛內臟, 次次都係食完先記得
今日終於叫左個牛心, 我覺得麻麻地, 但爸爸話好味, 下次試吓牛心頂先.

食飯前, 行左一陣加連威老道, 少不免去龍城入貨, 買左二佰幾元, 人人有份

中間果支洗面係爸爸的, 左面的焗油及右面的 body lotion 係我的

  呢兩枝咁 cutie 唔洗講都知係買比家姐及細佬啦!!! 
菠蘿味洗頭水及西瓜味浴露好香 ka, 啱哂為食家姐及細佬 ... 

原來 Pampers 都有咁 cutie 的包裝喎

  食飽飽, 散步搭車返歸途中, 見到架相熟車牌的車閃過, 即刻跑去睇睇先,
原來係丈丈嚟接細姑媽放工 ... 嘩, 細姑媽做咩咁夜至收工???

我地冇搭順風車喎
食飽飽梗係散步去搭車啦
又比我見到好靚的夜景 ~~
可惜我的技術太差, 影唔到個靚靚夜景比大家睇

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子