UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年8月8日 星期五

2008年8月8日

2008年8月8日對我嚟講實在有太多事發生

首先
今日係老細的大喜日子
有同事要 standby 幫手
又有同事落地盤做野
得返我同個妹妹仔留守 Office
冇比佢激死真係好好彩. 

但佢就真係唔好彩啦
比我捉到佢遲到及玩 MSN, 梗係柄佢啦.

至於夜晚的喜宴
梗係 surprise 啦
成三十圍好大陣仗呀!

仲見番好多好耐冇見的舊同事 TIM

 睇完開席前例牌有的溫馨片段
真係好想知你地開始左幾耐呢???

我諗呢個問題好多人都想問, 但又唔敢問
而對於中國人嚟講絶對係一個期待已久的日子
北京奧運會開幕啦. 

飲完返嚟啱啱睇到開幕禮的尾段 ~
前奧運體操代表李寧在鳥巢燃點火炬
真係好精彩呀
搞到我要睇埋其他開幕禮的精華片段先捨得去瞓.

中國人真係好利害呀!!! 北京奧運加油!!! 中個加油!!!

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子