UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年8月10日 星期日

小叮噹公主家姐

昨日表姐比左件小叮噹裙家姐
佢好開心
仲要即刻著出街

連細佬都忍唔住錫啖家姐先


呢條裙係古著嚟 KA
但仲係好新
琪琪表姐 5 年前買的
再轉桐桐表姐手上
家姐係第三手啦
但條裙仲非常新

其實我好怕D小朋友著D 好隆重的公主裙出街
屋企條黃色貝兒公主裙我地係絶對唔比佢平時著出街的
只可以著嚟出席派對
但呢條綠色小叮噹裙比我的感覺好 causal,
所以我及爸爸都批准佢平時去街街著
  

he .. he .. he .. 家姐間房係咪好靚呢 ~~
佢就想呢
是傢俱店 display 嚟

 

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子