UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年8月14日 星期四

介片成功 ~~ 算係

點解叫做算係介片成功???

因為細佬日間已經可以唔洗著片片
改著底褲仔, 仲識示意我地去尿尿及 ng ng

細佬好叻叻!!
真係進步神速
三個星期已經介到片片喇!

最初見到佢咁抗拒坐鴨鴨, 仲諗住要個幾月至介到 TIM.
但出街及瞓覺時間仲未夠胆唔著片片住, 還須努力, 細佬加油!!!

** 昨晚差D比家姐激死
細佬話我知去尿尿, 要幫佢手除褲褲, 但家姐阻止我, 佢話細佬可以自己除的, 咁我地咪睇住佢自己除囉, 到細佬個大 pat pat 卡住條底褲仔時, 家姐即刻幫手, 在家姐協助下細佬最後都成功尿尿 ~~ 好感動啊!! 其實家姐都好鍚細佬 ... 唔爭玩具及媽咪果陣

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子