UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年5月9日 星期二

堅尼地城 ♥ 可愛又夢幻的 Cafe ♥ L'attitude

好耐無去西環,這日約了朋友去西環逛吓
行經這間咁可愛的 cafe 就入去食個晏



不只門口,店內也有很多可愛的公仔陪著你食飯


好鍾意天花掛著的雲朵吊燈,好夢幻呢 !!!


先來 ... 牛肉串燒 HK$45
大大粒的牛肉燒到微焦,食落去香口又 juicy,配埋青紅黃椒一起食就無咁油膩


接著 ... 韓式泡菜卡邦尼扁意粉 HK$108
通常卡邦尼意粉會用 creamy 來形容
但這個加了韓式泡菜的卡邦尼意粉很有韓式風味
入口帶有韓式泡菜獨有的酸辣味道,很開胃的菜式,啱哂現在悶熱的天氣


食了少少野,兩個媽媽又係度傾仔女經
點了客  ... 小食拼盤 HK$88 ... 邊食邊傾


小食拼盤有哂我們鍾意的小食 ...
香脆的薯條,惹味的 BBQ 醬雞翼
還有我至愛的炸軟殼蟹 ... 軟殼蟹不太細隻,炸漿也不厚,炸至外酥內軟,好好味呢 !!!
每款份量都不少的,仲附上 3 款不同的醬汁,絶對滿足到我的為食口癮


朋友點了杯 cocktail ... Tokki 
平時要 HK$70,現在 Happy Hour 時間就有優惠 HK$56


這杯咁夢幻的 Tokki 一上枱
我們兩個儍媽媽第一時間幫它影張靚相上載到 IG 和 FB 呃 like

上面的雲朵是棉花糖,下面至是 cocktail
雖然我無飲到,但朋友話味道不錯,真是睇得又飲得 ~ ~


而我就點了客甜品 ... 朱古力軟雪糕 Chocolate Cocoa HK$46


朱古力軟雪糕夠滑又有香濃的古古力味
另外還附上一支朱古力醬,古古力怪唔可以錯的甜品 ~~


L'attitude
香港 西環 堅尼地城 卑路乍街 68 號 Imperial Kennedy 2 號舖

** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子