UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年5月5日 星期五

原汁原味 ♥ 原盅。生磨杏仁蓮子燉百合 ♥ 地茂館

與班為食友人在九龍城食完晚飯,又話要食糖水
就去了隔離街的地茂館甜品,很多人等位,等了大約 20 分鐘終於有位

老字號的糖水舖,舊式食店一貫的裝潢
糖水真是不錯的,但座位擠迫,太多人等位,唔好意思食太耐佔座位,唔可以慢慢嘆 ...



朋友的腐竹白果雞蛋糖水和芒果豆腐花


我就點了清心潤肺又健脾的原盅正氣燉品 ... 杏仁蓮子百合 HK$33



有凍或熱揀,我點了熱的
經三小時原盅燉製夠哂原汁原味
生磨的杏仁特別香,裡面仲有很多蓮子和百合,鍾意它不太甜,食完好滋潤呢 !!!



地茂館甜品
香港 九龍 九龍城 福佬村道 47 號 地舖




** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享與感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子