UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年10月22日 星期五

好食推介 ... 天然原味、冇味精餸菜 ♥ 聘珍樓

中式酒樓大家食得多

呢間總店在日本橫濱市已有過百年歷史的「聘珍樓」... 你又試過未?

原來老闆是日籍華僑,二十年前將「聘珍樓」進註香港

 ... 日本引入的中菜酒樓 ???

酒樓有別一般酒樓,較有格調 ... 因為燈光較昏暗,座位也較闊落


茶壺也很懷舊
仲有我的至愛龍井茶 ... 很少酒樓有的




聘珍樓堅持所有食物冇人造素、不加味精烹調,取其天然原味

... 呢點我絶對相信,因為我對味精都幾敏感的
,食到有味精的食物,一定要飲好多水的,但在呢度食完飯又冇口喝情況喎


菜乾豬肺湯 ... 一個工序幾麻煩的湯,出街飲方便多呢
平時不多食豬肺的我都食了兩件 ... 因為真的鮮嫩無羶臭,幾好食的




片皮鴨兩食 ...
就咁加蔥及醬料包住中式薄餅食,同埋用生菜包住抄鴨肉鬆
兩款都咁好食  yummy yummy




叉燒、豉油鷄拼燻蹄
西蘭花抄帶子
蒸魚 ... 條魚好味到得番條骨,冇時間影它個靚樣
蒜子浸莧菜

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子