UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年10月7日 星期四

時令美食 ... 大閘蟹

又到食大閘蟹的季節喇
為食的我 ... 當然第一時間品嚐 ... 肥美的大閘蟹餐
但出街食又貴左少少,最經濟實惠當然是自家煮

自家煮都好方便的 ... 買蟹附送蒸蟹的紫蘇葉、醮點的醋及煲薑茶的材料

呢袋就係我今晚的晚餐




去到呢間老字號 ... 已經塞滿買蟹的人
又有多種價錢的蟹 ... 唔知點揀的時候,見到 HK$100 三隻的大閘蟹 ... 勁抵 ... 買

終於買了兩款蟹
(左) 大隻少少的 HK$268 一(一斤約3隻)   (右) HK$100 三隻的




蒸熟後 ... 紅卜卜的大閘蟹 ...



大閘蟹 ... 我食你喇 ~~




這隻是 HK$100 三隻 (較平的) 大閘蟹
蟹膏都好多,亦很香濃 ... 味道不比貴蟹差 ... 勁抵食




食完大閘蟹梗係要飲薑茶 ... 今晚特別 D 煮薑茶湯丸
呢間老字賣的湯丸好好食的 ... 湯丸都有大粒及細粒裝 ... 花生及芝麻兩款
我鍾意小巧精緻的細粒湯丸 ... 一啖一粒,軟糯薄皮的湯丸皮配合埋芝麻餡 ... yummy

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子