UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年10月7日 星期四

每日兩杯 ... 補鈣話咁易 ~~

上次做了一個「超聲波骨質密度測試」
得出了一個令我驚嚇的結果 ... 我的骨質疏鬆風險指數是中危
有興趣可以去呢度重溫 http://hk.myblog.yahoo.com/estertingho/article?mid=5037

我唔要做中危人士 ... 我要 補鈣

含鈣最多的食物是
髮菜、黑芝麻、紫菜、田螺、小魚干、蝦米、蝦仁、小魚、鹹菜干、奶粉


以上食物數奶粉最方便 ... 亦最啱我呢種懶人
仲有唔講大家可能唔知 ... 原來奶粉的含鈣量比鮮奶多的



安怡高鈣低脂奶粉
Anlene High Calcium Low Fat Milk Powder

安怡推出的全新升級配方
含有「納米鈣」.. 它的粒子比一般鈣質小100倍以上
也就是說:比一般的奶粉更容易被人體吸收



一樣有一個霧面的塑膠蓋 ... 打開塑膠蓋後,還有一個鋁膜

一打開就有好濃的奶香味 ~ ~




沖調方法:
將 4 匙奶粉 (約30克) 加入 200ML 溫水或冷水中,攪拌至徹底溶解


我用溫水來沖調,奶粉攪拌後很快溶解,不會積聚及在杯底結塊
沖好的奶有一陣好濃郁的牛奶香味 ... 真的好似鮮奶咁,少少甜味,很易入口
一杯安怡等於一般牛奶的二倍鈣質 ~
每日飲 2 杯安怡高鈣奶便可以吸收 100% 所需鈣質
... 補鈣真係話咁易





沖調奶粉後,謹記用呢個霧面的塑膠蓋蓋好 ... 以便奶粉受潮及確保品質




罐裝適合家居飲用,冇理由帶住咁大罐奶粉出街沖嚟飲啫
細細包的紙盒包裝就方便外出飲用

安怡高鈣低脂牛奶飲品 110ML / 包




如果嫌牛奶味悶 ... 仲有另一款黑芝麻味

紙盒包裝 ...安怡高鈣低脂牛奶飲品 (黑芝麻) 110ML / 包

加了黑芝麻 ... 奶的顏色都變黑了 ... 味道都多了黑芝麻的香味



工作再忙 ... 別忘了要攝取骨骼鈣質的營養

我就選擇 每天喝兩杯安怡牛奶補充鈣質和骨骼所需的營養

你呢 ....




安怡 查詢電話:2958 3203

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子