UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2024年6月9日 星期日

【2023 日本 東京自由行】柴又必食│柴又名物 ♥ 柴又帝釋天參道。高木屋老舖。艾草糰子


【2023 年 9 月。東京 葛飾區 柴又】

喜歡日本下町嘅懷舊風情
可以到距離淺草地區半小時車程的柴又老街逛逛
在帝釋天參道兩旁都是建於明治、大正時代嘅懷舊氛圍十足的建築
售賣仙貝、烤糰子等傳統小食的在地老店


逛完老街諗住到明治、大正時期創立的百年老店『高木屋老舖』
舒舒服服嘆杯茶食點心
點知 4:30PM 嚟到見到用餐區嘅老店剛剛拉閘關門


好彩佢哋對面仲有另一間舖 ...


可以買外帶在店前長椅慢慢嘆 ...


糰子採用越光米,每日研磨製成
有三種口味 ...艾草、燒海苔和日式醬油
我哋買了兩串糰子,仲貼心嘅送上兩杯凍茶
之後也不時幫我哋添茶 ~~


儍媽揀了柴又名物。艾草糰子 (草だんご) 200yen
糰子加入了艾草變成天然草綠色,上面鋪滿北海道產嘅紅豆蓉
口感軟糯帶點艾草清香,配上綿密紅豆蓉甜甜嘅好好食 ~~

儍爸就揀了。燒海苔味糰子 200yen
在沾滿特製醬油的糰子上,再撒上滿滿海苔絲
咸咸甜甜的醬油加上海苔香氣,特別好食 ~~



高木屋老舖
日本 東京都 葛飾區 柴又 7-7-4


。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

【2023-09 日本 東京 6 天自由行】


。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

My Contact : cheungester@gmail.com (Ester Cheung)

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子