UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2024年4月28日 星期日

【2023 日本 東京自由行】上野 食記│早餐 ♥ 日本老牌連鎖咖啡店。嘆杯手沖咖啡 + 食件厚鬆餅 ♥ 星乃珈琲


【2023 年 9 月。日本 東京 上野】

『星乃珈琲店』是日本老牌連鎖咖啡店
日本各地都有分店
我哋去的上野店就在 JR上野駅附近商業大廈二樓
在附近逛累了可以嚟嘆杯咖啡、食件鬆餅、休息一下


店內裝潢走復古溫馨風格
木系裝飾搭配深色仿古皮沙發,感覺溫馨舒服




十一點前有早晨套餐提供
也有點飲料免費送厚多士和水煮蛋組合或迷你厚鬆餅



我哋點了兩份早晨飲品套餐 ...


儍爸 ● 火腿芝士多士 + 凍咖啡 (630yen) 
期間限定嘅火腿芝士多士用了 mozzarella cheese
多士外脆內軟,仲有拉絲芝士,邪惡好食 ~~


儍媽 ● 厚鬆餅配沙律 + 星乃咖啡 (630yen)


厚鬆餅是星乃珈琲招牌餐點嘅迷你版
鬆餅超厚,鬆軟綿密,充滿蛋香
配上鮮忌廉和楓糖漿就更滋味 ~~


熱咖啡全部手沖,咖啡豆也是現磨
仲有四款口味比你揀 ...
滑順回甘嘅「星乃」、深培偏苦嘅「彥星」
口感清爽偏酸嘅「織姬」和無咖啡因咖啡


儍媽點了杯「星乃咖啡」
由巴西、哥倫比亞、坦桑尼亞和洪都拉斯咖啡豆拼配而成
入口滑順回甘 ~~

週末食客不多,我哋坐在靠窗梳化位
望著開揚街景嘆個靚早餐,悠閒寫意 ~~


走嘅時候仲買咗幾包咖啡掛耳包
返去慢慢嘆或作伴手禮送朋友都唔錯架 ~~


星乃珈琲。上野店
日本 東京都 台東區 上野 2-12-1 セントラル21ビル 二樓


。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

【2023-09 日本 東京 6 天自由行】


。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

My Contact : cheungester@gmail.com (Ester Cheung)

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子