UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2024年6月7日 星期五

【九龍灣 食記】淘大花園│嘆個下午茶 ♥ 鮮蝦雲吞麵。 沙嗲牛肉出前一丁 ♥ 永華日常


有一段時間冇嚟啦
見到轉左餐牌就入嚟嘆個下午茶

菜式轉左,價錢也較親民
炸雞脾配經典紅豆冰只係 HK$39

我就鍾意 ● 鮮蝦雲吞麵配熱奶茶 (HK$38)
麵冇鹼水味,煙韌彈牙
雲吞一口大小,蝦肉爽口彈牙
湯很香很清甜,吃箸麵飲口湯,好食又暖胃 ~~


呢度啲茶餐都唔錯 ~~
可以揀愛吃嘅出前一丁麻油即食麵 ~~


茶餐 B 
● 沙嗲牛肉出前一丁配 3 款配料 + 牛油厚多士 + 熱奶茶 (HK$38)
配料我就揀咗火腿、炒蛋和煙肉



永華日常
香港 九龍 九龍灣 淘大商場一期地下 G143-162 號舖




** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

My Contact : cheungester@gmail.com (Ester Cheung)

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子