UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2014年8月6日 星期三

方便又衛生的潔面體驗 ♡ Tempo 盒裝紙巾‏

相信大家都有用盒裝紙巾的習慣
除了食完野用來抹嘴、打完噴嚏用來抹鼻涕 ...


我還會放一盒在廁所洗面後用來抹面





唔知點解屋企的毛巾常常都會出黑點
毛巾唔乾淨用再多護膚品都無用喇
所以每次洗面後,會用紙巾來抹面保持面面潔淨清爽


 

而我就鍾意用來自歐洲的 Tempo 盒裝紙巾


 

三層面紙設計濕了水都唔易爛
一張已經足夠印乾面上多餘的水份
又不會留下紙巾屑柔韌親膚的質感柔軟舒適,潔淨又衛生


在敷清洗式面膜時,我亦會用 Tempo 紙巾代替化妝棉
先抹去面上殘留下的面膜,再用水沖洗 ... 咁會快捷乾淨 D 的



More information :
 

Tempo Facebook Page  https://zh-tw.facebook.com/Tempo.hk
 

** 試用產品及產明說明由品牌提供

** 以上分享是以我的感受、喜好及情況作出分享及感受,合用 / 一試與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子