UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2014年6月16日 星期一

抵食下午茶 ♡ 白熊咖喱

這日唔知點解儍爸突然好想食白熊咖哩的咖哩飯
咁我們一家四人就驅車去了荃灣 ... 就是為了食白熊咖喱飯


白熊咖哩的店主出生於日本北海道
它以象徵大自然的北極熊為這道咖哩為名
希望它好似北極熊咁得到大家的喜愛




枱面及櫃台都有北極熊的腳印


去到剛好是下午茶時間,點了兩份下午茶餐
一份板燒牛肉飯配凍金桔青檸特飲 ... HK$33
一份溫泉玉子雞咖喱飯配綠茶特飲 ... HK$33

金桔青檸特飲 ... 酸酸甜甜的好開胃,囡囡就好 like,但我覺得酸了些
綠茶特飲 ... 加入了乳酸的綠茶特飲出奇地夾,酸甜度適中,酸酸甜甜解渴又消暑




溫泉玉子雞咖喱飯
一貫的日式咖喱 ... 不辣但咖哩味香濃,又帶點甜味
鍾意它不太濃稠的質感,伴飯一流


帶甜味不辣的日式咖喱飯我兩隻小魔怪都好鍾意食的
雖然我不太吃得辣,但我鍾意辣多少少
這瓶I魔法調味油就啱哂我,它好似辣椒油咁,可以隨個人口味調校辣度




囡囡就好鍾意在板燒牛肉飯上面加少少配菜一齊食
酸酸甜甜又爽脆的配菜令板燒牛肉飯增加味覺上的層次感 ... 好食好多的


再加了幾款小食 ... 洋蒽圈 HK$15


吉列豬扒 HK$28



** 以上分享是以我的口味、喜好及情況作出分享及感受,合用 / 一試與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子