UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2014年6月10日 星期二

九龍城 ♡ 泰菜 ♡ 金泰皇泰國菜館

上次與儍爸試過它的咖喱抄蟹,今次特登帶友人嚟試
不過,當她去到門口有點猶豫 ...

因為假日晚市九龍城的泰菜館大多都排哂長龍 ... 好多人等位
但這間居然有空枱 ?! ?! ?!

我明她諗咩喎 ... 因為上次我都是咁諗的
但是儍爸話九龍城的泰菜館都不會差到去邊的 ... 唔試下又點好唔好食喎

我覺得味道不錯的,又抵食 ... 可能輸在位置


一坐低,食住蝦片睇 MENU 點菜 ... heee
一籃蝦片又點夠我們幾個為食貓分 ... 還添多了一次蝦片


今日的主角 ... 咖哩抄蟹 HK$200 跟 3片蒜蓉包
上次我與儍爸兩隻人食了一碟,還連汁都撈埋



串燒沙嗲牛肉及豬肉


儍爸至愛 燒魷魚


泰式咸肉抄椰菜苗


 燒雞半隻


我好鍾意這個甜品 ... 椰青糕
賣相無咩特別 ... 但一食落去就嚐到濃濃的椰青味
面層有好多椰青肉好有咬口,下層是爽滑的椰青大菜糕
味道清甜,食完一頓濃味的泰菜,以一道清甜的椰青糕作結,清清口腔 ... good match



** 以上分享是以我的口味、喜好及情況作出分享及感受,合用 / 一試與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子