UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年7月4日 星期日

終於有得試箭牌洗護水 ~~ yeah

最近 FB 真係好旺我 ... 所以我咁鍾意玩 FB 的遊戲及抽奬
玩之前都冇理過有咩禮物的 ... 只是慣性地玩的
哈 ... 哈 ... 又比我中一份禮物
嘩 ... 我想試好耐的 ... Mane'n Tail "箭牌" 洗頭水及護髮素
好好呀 ... 份禮物寄到上門的



除了有 3 套洗護髮試用裝,除有支潤手霜

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子