UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年7月24日 星期六

甜美藝術展覽 ... Cupcake Voyage @Harbour City


超愛吃的我 ... 很高興獲邀出席今次甜品的藝術展覽
「海港城.美術館」與 let them eat cake餅店的創辦人兼蛋糕設計師 Sharon Wong合作的展覽

「Cupcake Voyage」藝術展

日期:即日至8月1日 (11:00am - 9:00pm)
地點:「海港城.美術館」海港城,海洋中心二階 207 號舖






呢個是全港最大的Cupcake  ... 成個人咁大的



仲有這個以 200 多個 Cupcake 製作而成的 格林童話《糖果屋》裝置



小朋友至啱的 ... cutie 小鴨、小丑及最近人氣爆燈的  Toy Story 三眼仔


啱哂成熟型女士的 ... 玫瑰花束及鑽石介指



啱哂購物狂的 ... 珠寶首飾、手袋、化妝品及靚衫


至啱為食的我 ... 中式點心


仲有高貴的 ... 西式 high tea


展覽期間,Sharon 將會即場示範製作藝術霜飾 Cupcake,與大家分享製作心得
... 只須幾分鐘 Sharon 就整好一個好靚又有藝術感的 櫻花 cupcake
「Sharon 藝術霜飾 Cupcake 製作示範」

日期:7月24日及31日 (3:00pm - 4:00pm)


見到咁多超靚 超 kawaii 的 cupcake ... 係咪好想擁有它呢
你都可以帶佢地番屋企的 ... 一共 4 款口味 @ HK$40


參觀完 ... 仲送了一件藝術糖霜 cupcake 比我 ... 超 kawaii 的櫻花 cupcake (抺茶味)
嘩 ... 靚到呢 ... 真係唔捨得食呀


但囡囡就好想一啖食了佢 ~ ~


沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子