UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年7月21日 星期三

冬病夏治 ... 三伏天灸療法

每年呢個時候,我的喉嚨毛病又會發作
成日喉嚨痛,病到聲都出唔到 ... 去年失了聲成個星期
keep 住睇中醫食中葯 ... 成兩個月至好番
咁啱知道了呢個於中國唐代已有記載,為中醫傳統而有效的療法 ... 三伏天灸療法

「三伏天」為中國曆法中最炎熱的日子,陽氣升發。人與自然相應,故人體於「三伏天」這段時間亦為陽氣最旺盛活躍的時間,毛孔腠理疏通。中醫強調「冬病夏治」,運用夏天的炎熱天氣,配合中藥敷貼,使溫性藥物容易透過穴位滲透入人體,以預防及治療反覆發作的慢性病。
經歷代反覆實踐驗証,三伏天灸對反覆呼吸道感染、哮喘、鼻敏感等症有顯著療效,並能明顯提高免疫力。因此,三伏天灸被稱為「中醫疫苗」。

「三伏天」為古代中國曆法的說法。每年的「三伏天」都有所不同,必根據節氣及地支計算。

本年 (2010年)「三伏天」:初伏為 7月19日、中伏為 7月29日、未伏為 8月8日



除了我,亦好啱鼻敏感的細佬
睇見佢成日一連串咁打噴嚏,打到流眼水 ... 真係好心痛的
前兩天 (7月19日) 是初伏的日子 ... 我地一家三口就進行第一貼

天灸療法是外治敷藥的一種方法
利用一些中藥貼,貼在病人的穴位去激發經絡和調整氣血




就係咁貼幾張中藥貼在北背脊,至太陽落山 (約 5-6 點),再自行撕去藥貼






你睇 ... 細佬貼完藥貼幾輕鬆
 



這個三伏天灸療法,一般必須連續做三年

我地已經第二年進行喇
下年是第三年 ... 希望可舒緩細佬仔的鼻敏感喇

至於我 ...
唔知冇同呢個三伏天灸療法有冇關係
今年我的喉嚨毛病真的冇發作 ... 起碼冇失聲,又冇喉嚨痛

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子