UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年7月22日 星期四

揉合芳香治療的 ... Tahitian Monoi Hand Cream 大溪地花香潤手霜

潤手霜對於每位女士嚟講,絶對是一件不可或缺的護膚品
我就係咁喇 ... 潤手霜真係梗有一支在左近
... 手袋一支輕便裝、辦公室一支、屋企一支
加上我對手勁乾燥,每次洗完手一定要搽潤手霜

嘩 ... 今次的試用品就係潤手霜喇
In Essence ~ Tahitian Monoi Hand Cream大溪地花香潤手霜
時間來得啱啱好 ... 公司支潤手霜剛好用完、需要添置呢
所以  ... 真係好多謝 sasa facebook 比我今次試用的機會



sasa facebook 非常貼心 ... 試用品速遞上門的
又附上一張在呢個電子文書時代,好少見的手寫 memo ... 好窩心喔




Tahitian Monoi Hand Cream大溪地花香潤手霜 HK$149/110ml
In Essence 全新推出 Island Flower Body Care 大溪地花香肌體系列 其中一款產品

而我試用的是 40ML 的輕便裝




成份:梔子花、椰子油、素馨花、維他命E、蜜糖、蘆薈、乳木果

它的主要成份 monoi ~ ~ 由大溪地人尊崇的國花 ... 梔子花浸於椰子油研而製成
再加上蜜糖、蘆薈等植物成份,即時滋潤雙手。




In Essence 是澳洲首屈一指的芳香治療品牌 ~ ~ 揉合芳香治療及全人身心健康概念

~~ 產品也是澳洲製造的 ~~







產品有個鋁紙蓋住,確保品質




白色乳液狀 ... 質感不油膩,很清爽,易推開及很快吸收進皮膚

濃濃的花香味 ... 好香好醒神,為沉悶的辦公室添一絲香氣




試用一星期後,愛上了這支大溪地潤手霜
它濃濃的花香味,超香 ... 搽了它,連香水也省掉

這支潤手霜我放在長期開著冷氣的 office 用,每次洗手後均塗抹。
它的質地清爽不油膩,也夠滋潤。
我的雙手比較乾燥,要用較滋潤的潤手霜,否則一定出倒刺
試用了一星期後,雙手冇敏感,又滑溜了,更加冇長出倒刺 ... 真的夠滋潤喔

回購率非常高 ... 用完一定會去莎莎入貨耶 ~~

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子