UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年9月7日 星期日

Lucky Day

做父母最開心咪係仔女乖聽教聽話

家姐呢幾日好乖, 自動自覺做功課, 又食多左野, 出街又唔洗抱自己行

所以今日帶哂兩隻小魔怪出街一 D 都唔辛苦, 仲好輕鬆

佢地咁乖 ...飲完茶, 公園玩一陣滑梯


大熱天時, 最好就係食雪糕, 原來 Haagen Dazs 的套餐都好抵


$79 有一個雪糕球 + cake + 飲品



今日好 lucky
在海運間和花亭食完壽司行去玩具返斗城的途中
見到荷李活佢星 ... 發哥 ...周潤發, 佢真人好靚仔, 又高大威猛, 人又 nice

唔該傻爸 ~~ 係傻爸眼利, 見到發哥話我知咋

我成日行路都唔帶眼, 好多時見到朋友都唔知 ~~ 
所以各位朋友, 千祈唔好怪我唔同你地打招呼
我真係見唔到

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子